BEDRIJFSFOTOGRAFIE.

BIJ DIT BEDRIJF MOET JE ZIJN

Bedrijfsfotografie.

Jouw bedrijf heeft de gaafste projecten, daar is geen twijfel over mogelijk. Dat wil je op de beste manier aan de buitenwereld laten zien. Door goede fotografie versterk je de bedrijfsidentiteit. Mensen weten direct wie jij bent en wat je te bieden hebt. En dat kan ik in een paar goede beelden op een krachtige manier vastleggen.

Door het fotograferen van een leuke klant of een groot project, kan je aan jouw doelgroep laten zien wat je voor iemand kan betekenen. Dit kan zowel andere opdrachtgevers als nieuwe werknemers aanspreken om contact op te nemen.

Arbeidsmarktfotografie.

Het kan tegenwoordig best een uitdaging zijn om aan het juiste personeel te komen. Want hoe spring je er tussen al die andere duizenden vacatures uit? Jij hebt een uitdagende vacature en je zoekt daar net die ene geschikte kandidaat voor. Grote kans dat ze afhaken als je geen aansprekende foto’s op je website hebt staan.

Is de bedrijfscultuur open, toegankelijk, gezellig en supersociaal? Laat dit dan ook zeker op jouw website en social-mediakanalen zien. Want zien is geloven.

Branding.

Gebruik je wel eens stockfoto’s? Zonde. Het is namelijk heel makkelijk, en natuurlijk veel persoonlijker en mooier, om in een korte periode een eigen beeldbank op te bouwen. Dat je dat saaie jaarverslag eens kan opleuken met eigen fotografie. Of dat zakelijke interview een stuk aansprekender maakt door die persoonlijke foto’s.

Bij alles wat jij naar buiten brengt (een flyer, de website, een product), moet je denken; is dit het beeld dat ik mensen wil geven over mijn bedrijf?

EVENTFOTOFRAFIE.

OP DIT EVENT WIL JE DANSEN

Dance- en concertfotografie.

Op dit dance event wil je dansen! Laat bezoekers zien wat je te bieden hebt, door ze enthousiast te maken over jouw event. Laat een dansende menigte zien, een uitbundig publiek, volg de dj’s en zangers backstage, laat de mensen voelen door middel van de foto’s dat ze erbij moeten zijn. Waar ze zeker een kaartje voor moeten kopen, anders lopen ze dat gevoel mis dat je op de foto’s laat zien. De foto’s laten zien; hier moet je zijn!

Productlancering.

Na weken, maanden, jarenlang werk, wil je vol trots jouw product presenteren aan de doelgroep. De locatie is afgehuurd, de uitnodigingen zijn verstuurd en de puntjes staan op de i. Kortom, het is tijd om jouw product te presenteren tijdens een lancering! Een fotograaf mag in dit plaatje niet ontbreken, want ook aan de mensen die er niet bij zijn wil je dit moment laten zien.

Zakelijk event.

Een 10-jarig bestaan, een buitenlands congres, de verjaardag van de directeur, de ondertekening van een groot project: het zijn allemaal momenten die je vast wilt leggen. Bij een groot zakelijk event is het steeds meer regel dan uitzondering om een fotograaf alles vast te laten leggen. En niet zonder reden. Goede foto’s gaan namelijk lang mee en zijn steeds weer opnieuw te gebruiken voor allerlei marketingdoeleinden zoals een flyer, een social-mediabericht, een brochure of de website.

Interesse om op te vallen dankzij fotografie?